TERMENII SI CONDITIILE GENERALE DE ACTIVARE SI UTILIZARE A SERVICIULUI
Stimati utilizatori, inainte de inceperea utilizarii acestui site si de activare a Serviciului, va rugam sa cititi cu cea mai mare atentie conditiile de mai jos. In situatia in care nu sunteti de acord in totalitate cu acestea, va rugam sa nu continuati procedura de activare a serviciului si sa incetati utilizarea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului www.volocall.ro . Site-urile si serviciile Volocall va sunt oferite conditionat de acceptarea dvs fara rezerve a conditiilor din prezentul document. Daca nu acceptati termenii si conditiile statuate in acest document, va rugam sa nu folositi acest site si serviciile oferite prin intermediul lui. Prin utilizarea site-ului si continuarea procedurii de activare a Serviului, declarati ca acceptati sa respectati prezentul document intitulat „Termenii si Conditiile” sau „Termenii si Conditiile Generale”.
1. Definitii
Volocall inseamna persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Intrarea Scoala Herastrau nr.1C, corp A, Parter, Camera 6, Sector 1, Bucuresti, 014153, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2889/2012, Cod Unic de Inregistrare 29909980, tel. 0370100000, fax: 0318115719, detinator al Certificatului - Tip nr. SC-DEASRN-9501 din data de 26.04.2012 eliberat de Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei, precum si alte societati care fac parte din grupul Volocall, denumite pe scurt in cele ce urmeaza „Volocall”;
Utilizator inseamna persoana fizica sau juridica, care beneficiaza de serviciile si produsele Volocall si isi asuma Termenii si conditiile mentionate mai jos sau care a optat pentru Serviciile si produsele Volocall renuntand ulterior la acestea conform Termenilor si Conditiilor Generale;
Serviciul inseamna serviciul de transmitere de date, sunete, convorbiri, bazat pe tehnologie IP, operat si furnizat de Volocall, in conditiile Contractului, precum si serviciul de transport si interconectare aferent serviciului de transmitere, denumit in continuare „Serviciul” sau „Serviciile”. Serviciul asigura Utilizatorului posibilitatea initierii si/ sau primirii de apeluri nationale, la distanta sau internationale si transportul direct si in timp real al vocii pana la un alt utilizator. Volocall furnizeaza servicii de telefonie care folosesc tehnologia VoIP pentru oferirea de convorbiri locale, de lunga distanta si internationale la nivelul de performanta specific clasei 0 de calitate a serviciilor astfel cum aceasta este reglementata prin prevederile legale in vigoare si astfel cum este detaliata in art. 4.4 din Termenii si Conditiile Generale. Volocall isi rezerva dreptul de a modifica continutul sau unele caracteristici ale Serviciului oferit ca urmare a necesitatilor de exploatare sau de organizare a Serviciului, in asa fel incat drepturile Utilizatorului sa fie cat mai putin afectate;
Telefon VoIP inseamna adaptorul necesar a fi instalat pentru a asigura accesul la Serviciul Volocall, pus la dispozitia Utilizatorului de catre Volocall;
Date cu caracter personal inseamna orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila si care se refera la numarul sau de identificare sau la unul ori mai multe elemente specifice identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;
Prelucrarea Datelor cu caracter personal reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal prin mijloace automate sau neautomate, precum colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea;
Date de trafic inseamna orice date prelucrate in scopul transmiterii unei comunicari printr-o retea de comunicatii electronice sau in scopul facturarii contravalorii acestei operatiuni;
Indisponibilitate inseamna situatia in care Gradul de Disponibilitate al Serviciului Volocall este mai mic de 99,9 % conform prevederilor art. 4.5.1 din Termenii si Conditiile Generale si consta in numarul de minute in care Serviciul Volocall nu a fost disponibil;
Grad de Disponibilitate inseamna gradul de acces al Utilizatorului la Serviciul Volocall conform prevederilor art. 4.5 din prezentii Termeni si Conditii Generale;
Perioada de facturare inseamna perioada intre doua Date de facturare consecutive ale Abonamentului Volocall;
Activare inseamna punerea in functiune a Serviciului cu respectarea conditiilor si termenilor prevazuti in prezentul Contract;
Limita de credit inseamna gradul de expunere (sau valoarea maxima de indatorare pentru servicii prestate in avans, anterior platii acestora de catre Utilizator) pe care Volocall il acorda Utilizatorului nou si Utilizatorului Existent pentru Serviciul prestat in avans, respectiv inaintea platii efective a a acestui serviciu de catre Utilizator. La depasirea Limitei de Credit, Volocall poate solicita Utilizatorului care a utilizat intens Serviciul intr-un anumit interval de timp raportat la zile si/sau ore fie sa depuna o suma cu titlu de garantie, fie sa plateasca in avans Serviciul conform prevederilor art. 12.4 ipoteza 4 din Termeni si Conditii;
Limita de Credit Utilizator nou inseamna gradul de expunere pe care Volocall il acorda Utilizatorului nou pentru o perioada de facturare, in functie de Abonamentul Volocall;
Limita de Credit Utilizator existent inseamna in gradul de expunere pe care Volocall il acorda Utilizatorului existent pentru o anumita perioada de facturare, in functie de traficul inregistrat si de istoricul platilor efectuate de catre Utilizator pe ultimele 3 luni;
Utilizator nou inseamna persoana fizica sau juridica, de drept public sau privat, care incheie un contract nou de servicii cu Volocall, fara ca anterior relatiei contractuale astfel stabilite sa mai fi beneficiat de serviciile Volocall;
Utilizator existent inseamna persoana fizica sau juridica, de drept public sau privat, care are deja incheiat si in derulare un contract cu Volocall de cel putin 3 luni de zile;
Abonament Volocall inseamna tipul de produs oferit de Volocall prin raportare la tarifele detaliate in Lista de Tarife. Daca Utilizatorul opteaza pentru Serviciul in baza Abonamentului Volocall,caracteristicile acestuia sunt atasate prezentilor Termeni si Conditii ca Anexa nr. 1;
Plan Preplatit inseamna tipul de produs oferit de Volocall prin raportare la tarifele detaliate in Lista de Tarife. Daca Utilizatorul opteaza pentru Serviciul in baza Planului Preplatit,caracteristicile acestuia sunt atasate prezentilor Termeni si Conditii ca Anexa nr. 2;
Credit Preplatit inseamna suma de bani pe care Utilizatorul o plateste in conditiile prezentilor Termeni si Conditii pentru a beneficia de Serviciul pentru o anumita perioada de timp in baza Planului Preplatit;
Produsele Volocall reprezinta Echipamentele Volocall precum si orice alte dispozitive puse la dispozitia Utilizatorului de catre Volocall pentru activarea si functionarea Serviciului;
Echipamente Volocall consta in toate dispozitivele hardware si/sau care asigura functionalitati software, inclusiv telefonul VoIP, care sunt puse la dispozitia Utilizatorului de catre Volocall contra cost pentru activarea si functionarea Serviciului;
Lista de tarife consta in preturile practicate de Volocall in prestarea Serviciului aferent Abonamentului Volocall, astfel cum acestea sunt detaliate in Anexa 3 la prezentul Contract. Lista de Tarife cuprinde si preturile practicate pentru prestarea serviciilor de intretinere si de reparatii ale echipamentelor furnizate de Volocall in scopul furnizarii Serviciului;
Serviciul Clienti inseamna departamentul din structura care ofera asistenta Utilizatorului cu privire la utilizarea Serviciului, disponibil la 0370100000;
Informatii Confidentiale inseamna informatiile de orice gen, scrise, magnetic media, orale, vizuale sau sub alta forma, furnizate intre Parti;
Agent inseamna persoana fizica sau juridica care este imputernicita sa negocieze si sa incheie acte juridice avand drept obiect Serviciul si produsele Volocall, in numele si pe seama Volocall;
Zi inseamna zi calendaristica.
2. Dispozitii generale
2.1 Pentru a utiliza oricare dintre Serviciile Volocall, Utilizatorul trebuie sa dispuna de echipamentele necesare (telefon VoIP) si o conexiune la reteaua Internet prin orice mijloc si sa plateasca toate taxele asociate acestor Servicii. Utilizatorul intelege ca folosirea Serviciului presupune urmatoarele conditii tehnice de functionare:
conexiune la Internet de 512 down / 364 up kbps garantat (fara compresie);
dispozitiv VoIP / aplicatii smartphone;
aparat de telefon.
Utilizatorul intelege ca a fost informat cu privire la conditiile optime de functionare ale Serviciului si este de acord ca Volocall nu va putea fi raspunzator pentru orice daune cauzate ca urmare a folosirii altor conditii tehnice decat cele mentionate mai sus.
Serviciul este furnizat si poate fi folosit de catre Utilizator 24 ore/ zi, 7 zile/ saptamana, intr-o arie de acoperire care se poate modifica in functie de dezvoltarea retelelor, specificul propagarii undelor radio, specificatiile tehnice ale retelei Volocall si ale echipamentelor utilizate de Utilizator.
Utilizatorul poate opta pentru a beneficia de Serviciul pentru Abonamentul Volocall sau pentru Planul Preplatit.
In cazul in care Utilizatorul opteaza pentru Abonamentul Volocall, caracteristicile acestuia vor fi atasate, in conditiile convenite de parti, ca Anexa 1 la prezentii Termeni si Conditii.
In cazul in care Utilizatorul opteaza pentru Planul Preplatit caracteristicile acestuia vor fi atasate in conditiile convenite de parti ca Anexa 2 la prezentii Termeni si Conditii. In baza Planului Preplatit, Utilizatorul va putea beneficia de Serviciul pentru perioada garantata de Creditul Preplatit conform dispozitiilor prezentilor Termeni si Conditii.
Nu poate opta pentru Planul Preplatit Utilizatorul care are inchiriate de la Volocall Echipamente Volocall pentru a beneficia de Serviciul.
2.2 Numai la solicitarea Utilizatorului si numai contra cost, Volocall poate pune la dispozitia acestuia contra cost si echipamente necesare functionarii Serviciului in limita stocului existent, in scopul exclusiv al utilizarii acestuia pentru derularea Serviciului. Echipamentul se va transmite Utilizatorului prin curier conform prevederilor art. 5 din Termenii si Conditiile Generale. In instalarea Echipamentului Volocall, Utilizatorul poate beneficia de suportul Serviciului de relatii cu Clientii reglementat la art. 18 din prezentii Termeni si Conditii.
2.3. In functie de anumite conditii precum dar nefiind limitat la durata contractuala, abonamentul Volocall, Volocall poate acorda Utilizatorului care a luat spre inchiriere Echipamente Volocall posibilitatea de a deveni proprietarul acestora in cazul in care Utilizatorul isi exprima intentia in acest sens.
2.4 Site-urile Volocall, sunt destinate in exclusivitate folosirii in scop personal si orice utilizare in scop comercial, fara acordul prealabil, in scris, al societatii, este strict interzisa.
2.5 Volocall isi ofera serviciile in baza principiilor „asa cum sunt” si „asa cum sunt disponibile”, in conformitate cu cele prevazute pe site, si este exonerata de orice responsabilitate pentru stergerea, transmiterea sau salvarea gresita a acestor informatii. In acest sens, Volocall nu ofera nici o garantie Utilizatorului referitoare la disponibilitatea serviciilor si produselor sale.
3. Contul Utilizatorului
3.1 Volocall se obliga sa nu divulge catre terti informatiile continute in contul Utilizatorului, cu exceptia cazurilor in care Utilizatorul isi da consimtamantul in acest sens, precum si a cazurilor prevazute de lege sau de contractele incheiate de catre Utilizator cu Volocall.
3.2 Prin acceptarea prezentelor conditii, Utilizatorul este de acord in mod expres ca orice informatii continute de contul sau si care sunt la dispozitia Volocall, sa poata fi divulgate de aceasta din urma si folosite in consecinta si dupa cum vor crede de cuviinta de catre societatile afiliate grupului din care Volocall face parte, precum si de societatile partenere sau colaboratoare ale Volocall.
3.3 Utilizatorul este raspunzator pentru mentinerea confidentialitatii contului de utilizator si a parolei si va raporta orice utilizare neautorizata a acestora. Utilizatorul este in intregime responsabil de toate activitatile si informatiile care sunt transmise din contul sau adresa de e-mail care i-au fost alocate, precum si de folosirea efectiva a acestora, indiferent daca acestea se fac cu sau fara voia sa. Utilizatorul se obliga sa sesizeze Volocall in legatura cu incalcarea prevederilor privind contul sau. Utilizatorul este de acord sa foloseasca comanda de iesire din cont cand termina sesiunea de utilizare a site-ului. Volocall nu va fi responsabil de consecintele nerespectarii acestor reglementari de catre Utilizator. In cazul accesarii neautorizate a contului/adresei de e-mail de catre persoane terte, din orice motive, Volocall nu isi asuma nici o responsabilitate fata de consecintele care pot aparea. De asemenea, Volocall este exonerat de orice raspundere in cazul pierderii confidentialitatii contului de Utilizator sau a parolei sau pentru orice paguba care rezulta din incapacitatea Utilizatorului de a se conforma masurilor de siguranta prevazute mai sus.
4. Serviciile si Produsele Volocall
4.1 Serviciul si Produsele pe care Volocall le pune la dispozitia Utilizatorilor, impreuna cu optiunile si caracteristicile fiecaruia dintre ele, sunt mentionate pe site-ul www.volocall.ro, Utilizatorul putand obtine informatii despre acestea si prin accesarea Serviciului Clienti precum si prin obtinerea, la cerere, de la Volocall, a unor materiale in forma tiparita si / sau electronica. Volocall nu garanteaza continuitatea serviciului de fax si in consecinta nu va putea fi tras la raspundere pentru modul in care functioneaza serviciul, Utilizatorul declarand ca a luat act de problemele care pot interveni in acest sens si declarand in avans ca nu are niciun fel de obiectiune referitoare la functionarea acestui serviciu si nu va manifesta niciun fel de pretentie bazata pe modalitatea de functionare a acestui serviciu. Achizitionarea Serviciilor si Produselor Volocall se face prin accesarea Contului de Utilizator, selectarea Serviciului si/sau Produsului dorit si acceptarea Termenilor si Conditiilor.
4.2 In cazul in care pentru asigurarea instalarii si furnizarii Serviciului Utilizatorul va folosi Echipamente Volocall, Volocall va fi titularul dreptului de proprietate exclusiv al acestora pe toata durata Termenilor si Conditiilor Generale iar Utilizatorul le va primi in locatia sa exclusiv in vederea asigurarii functionarii Serviciului, obligandu-se sa achite pretul reglementat in Lista de Tarife. In acest sens, Utilizatorul va intra in posesia Echipamentelor Volocall prin incheierea unui proces verbal de predare primire in forma prevazuta in Anexa 4 in care sunt reglementate drepturile si obligatiile Utilizatorului cu privire la Echipamentele Volocall. Pretul contractual pentru utilizarea Echipamentelor Volocall pe care Utilizatorul se obliga sa il plateasca este mentionat in Anexa 4.
4.3 Utilizatorul declara ca a citit si este informat asupra urmatoarelor elemente afisate pe site si/sau in prezentul document: a) identitatea Volocall si respeciv, adresa si modalitatile de contactare a acestuia, telefon/fax, e-mail si codul unic de inregistrare; b) caracteristicile esentiale ale Produsului sau Serviciului; c) pretul de vanzare al Produsului sau tariful Serviciului si taxele aplicabile (in cazul in care exista); d) cheltuielile de livrare (daca este cazul); e) modalitatile de plata, de livrare sau de prestare; f) dreptul de denuntare unilaterala a prezentului; g) perioada de valabilitate a pretului mentionat pe site; h) durata minima a Abonamentului; i) termenul limita de executare a obligatiilor asumate prin Termenii si Conditiile Generale. Selectarea si achizitionarea unui anumit Produs si/sau Serviciu presupune acceptarea tuturor caracteristicilor si optiunilor aferente Produsului/Serviciului (inclusiv durata Abonamentului), asa cum au fost prezentate detaliat pe site.
4.4 La terminarea duratei Abonamentului conform optiunii Utilizatorului aleasa inital, Abonamentul se prelungeste automat pe perioade succesive egale, in aceleasi conditii, daca Utilizatorul nu isi manifesta intentia de a inceta Termenii si Conditiile Generale si respectiv Abonamentul, ca urmarea a notificarii expediate catre Volocall in acest sens cu 30 de zile inainte de scadenta duratei Abonamentului sau intr-un termen de 30 de zile ulterior datei la care a intervenit prelungirea. In cazul in care Abonamentul si Termenii si Conditiile generale inceteaza in aceasta modalitate, Utilizatorul va plati catre Volocall o justa despagubire conform art. 16.2.
4.5.1. Volocall asigura urmatoarele standarde de calitate in furnizare Serviciului:
(i) Serviciul va fi furnizat 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana;
(ii) intarzierea de transfer IP – IPTD: 100ms
(iii) variatia intarzierii IP – IPDV: 50ms
(iv) rata de pierderi IP – IPLR: 0.001
(v) rata de eroare IP – IPER: 0.0001
4.5.2. In cazul in care Volocall nu furnizeaza Serviciul la nivelurile de calitate reglementate in prezentul art. 4.5. acesta va acorda Utilizatorului despagubiri in conformitate cu art. 11.3 de mai jos.
4.6. Disponibilitatea serviciului
4.6.1. Volocall garanteaza ca Gradul de Disponibilitate a serviciului va fi de cel putin 99,9 % pe luna, in baza calculului de mai jos:
Disponibilitate / luna = [(Timp total pe luna) – (Suma timpului de indisponibilitate)] x 100
(Timp total mediu pe luna)
Timpul total mediu pe luna = 730 ore.
Calculul de mai sus va fi efectuat de Volocall in fiecare luna.
4.6.2. In caz de Indisponibilitate, Volocall va acorda Utilizatorului o reducere comerciala (denumita si discount) in procentul stipulat in tabelul de mai jos.
Reducerea comerciala se calculeaza pe baza formulei reglementata la art. 4.6.1 de mai sus si se va aplica la factura aferenta Serviciului emisa pe luna care urmeaza aparitiei cazului de Indisponibilitate.
Disponibilitatea serviciului pe luna |
Procentul de discount aplicat valorii lunare |
99,9 % sau mai mult
|
0% |
99,9% - 98,5% |
3 %
|
98.49% - 98% |
5 %
|
97.99% - 97%
|
10 % |
96.99% - 96% |
15 % |
4.6.3. In cazurile de Indisponibilitate nu vor fi incluse situatiile rezultate din:
lucrari de intretinere anuntate in avans;
aplicatii sau echipamente ale Utilizatorului;
activitati sau omisiuni ale Utilizatorului;
d) folosirea improprie a Serviciului de catre Utilizator;
e) motive mai presus de controlul Volocall.
5. Activarea Serviciului si livrarea Produsului
5.1 Activarea Serviciului consta in punerea in functiune si asigurarea accesului Utilizatorului la Serviciu. Activarea Serviciului si respectiv livrarea Produsului se va realiza in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data selectarii Serviciului/ Produsului dorit si respectiv a acceptarii Termenilor si Conditiilor Generale sau de la data alegerii unui nou Abonament Volocall, exceptand situatiile in care Partile au decis de comun acord altfel. In cazul in care Utilizatorul nu beneficiaza de activarea Serviciului in termenul anterior mentionat, Volocall va acorda acestuia depagubiri in conformitate cu art. 11.3 din Termenii si Conditiile Generale.
5.2 Volocall poate refuza activarea sau poate suspenda furnizarea Serviciului catre Utilizator, fara compensatie, fara nicio procedura prealabila, in cazuri justificate, incluzand, si fara a se limita la: (i) necompletarea sau completarea necorespunzatoare a datelor solicitate de catre Volocall la momentul crearii contului de utilizator si ulterior necomunicarea oricarei modificari intervenite cu privire la aceste date; (ii) nerespectarea oricarei obligatii asumate de catre Utilizator fata de Volocall si inclusiv intarzierea cu mai mult de 30 de zile in indeplinirea obligatiei de plata a abonamentului; (iii) riscul incapacitatii de plata al Utilizatorului; (iv) situatiile expres reglementate in Termenii si Conditiile Generale. Volocall isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul la anumite numere nationale sau internationale, in cazuri bine justificate (de exemplu, intarziere in indeplinirea obligatiei de plata a facturii, abuzul privind apelarea numerelor cu tarif special).
5.3 Produsele sunt livrate de catre Volocall Utilizatorului, prin curier, pe cheltuiala Utilizatorului. Contravaloarea produsului/produselor va fi cea publicata in sectiunea de „shopping online” a sitului www.volocall.ro. Cheltuielile de expediere a produselor sunt cele practicate in mod uzual de societatile de curierat, si variaza in functie de destinatia la care sunt livrate produsele. Utilizatorul se obliga sa achite concomitent contravaloarea produselor si a cheltuielilor de expediere conform art. 8 din Termenii si Conditiile Generale. Acceptarea de catre Utilizator a coletului trimis prin curier de catre Volocall, confirma atat acceptarea si subscrierea Termenilor si Conditiilor Generale si a obligatiei de plata a pretului produselor si cheltuielilor de expediere precum si ca a luat cunostinta de preturile Serviciilor si Tarifelor Volocall si are valoare de recunoastere a debitelor pe care Utilizatorul le are/va avea fata de Volocall, rezultand din prezentul document.
5.4 In cazul in care Utilizatorul este persoana juridica, Volocall va transmite o data cu coletul, doua exemplare din Termenii si Conditiile Generale si factura incluzand contravaloare taxei de activare, a telefonului VoiP precum si a Echipamentului Volocall daca este cazul si a primei luni de abonament, Utilizatorul obligandu-se sa restituie curierului un exemplar din Termenii si Conditiile Generale si exemplarul rosu/verde al facturii, ambele semnate si stampilate de reprezentantul legal al Utilizatorului persoana juridica.
6. Numerele de telefon
6.1 Numerele vor fi alocate Utilizatorului de catre Volocall la data Activarii Serviciului. La data incetarii din orice motiv a Termenilor si Conditiilor Generale, Utilizatorul va inceta utilizarea numarului alocat de catre Volocall.
6.2 Volocall isi rezerva dreptul de a modifica sau anula un numar, din motive impuse de autoritatile competente si/sau pentru buna functionare a Serviciului, cu conditia notificarii prealabile a Utilizatorului cu 30 de zile inainte de data modificarii.
6.4 In cazul in care Utilizatorul opteaza pentru Serviciul in baza Planului Preplatit sau in cazul in care un nou Utilizator opteaza pentru modificarea tipului de serviciu contractat in Serviciul in baza Planului Preplatit, acesta isi va putea pastra numarul de telefon alocat la activare numai daca realizeaza la fiecare 3 luni calculate de la ultima incarcare o noua reincarcare cu contravaloarea in lei la cursul BNR din ziua platii a minim 5 euro.
6.5 Daca Utilizatorul nu respecta prevederile art. 6.4 de mai sus, Volocall isi rezerva dreptul de a dezactiva numarul de telefon acordat acestuia si de a suspenda furnizarea tuturor serviciilor aferente respectivului numar de telefon, fara nicio formalitate prealabila.
6.6 Utilizatorul declara ca a luat la cunostinta si accepta urmatoarele:
a) in cazul deplasarii unui Utilizator de la locatia intiala la o alta locatie, va avea acces la numerele de urgenta apelabile in aria locatiei initiale;
b) in cazul deplasarii unui numar de la locatia initiala, modul de initiere a apelurilor ramane neschimbat si toate apelurile vor fi considerate ca initializate de la locatia initiala. In acest caz, Utilizatorul va forma prefixul telefonic in functie de locatia care urmeaza sa fie apelata si de locatia initiala in care se afla la data acordarii numarului.
7. Costuri la activarea Serviciului
7.1 La activarea Serviciului, Utilizatorul se obliga sa plateasca o taxa de activare in functie de Serviciul solicitat, conform Listei de preturi mentionate pe site si atasate prezentilor Termeni si Conditii, aferente fiecarui tip de Serviciu. Taxa va fi platita de catre Utilizator la data acceptarii Termenilor si Conditiilor, online sau la data expedierii produsului, conform art. 8 de mai jos.
7.2 Taxa de activare va fi platita de catre Utilizator ori de cate ori a fost deconectat din culpa sa si solicita reactivarea Serviciului. Serviciul va fi reactivat si furnizarea acestuia va fi reluata efectiv de catre Volocall in termen de 24 de ore de la creditarea contului acestuia cu suma reprezentand taxa de activare precum si cu toate sumele datorate Volocall, astfel cum acestea sunt mentionate in cuprinsul prezentului art.7.2.
In caz de reconectare la Serviciul suspendat din orice motiv, Utilizatorul este obligat la plata tuturor sumelor datorate catre Volocall si neachitate la momentul solicitarii reconectarii precum si la plata taxei de activare. Plata sumelor datorate de catre Utilizator catre Volocall constituie o conditie suspensiva in ceea ce priveste reconectarea Utilizatorului la Serviciul.
8. Plata on-line a Serviciilor si Produselor furnizate de Volocall
8.1 Volocall ofera Utilizator posibilitatea sa achizitioneze Serviciile si Produsele Volocall sau sa ia spre inchiriere Produsele Volocall efectuand plata online.
Utilizatorul poate face plata prin card de credit. Volocall accepta urmatoarele carti de credit: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. In situatia in care Utilizatorul selecteaza „card de credit” ca metoda de plata, este necesara completarea unui formular cu date despre acesta. Astfel, pentru finalizarea corecta a tranzactiei, Utilizatorul va furniza codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra (in functie de card, pot lipsi). Nicio informatie legata de cardul Utilizatorului nu este transferata sau stocata, pe serverele Volocall, ele fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
Indiferent de moneda/valuta pe care o are Utilizatorul in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii Utilizatorului. Utilizatorul intelege si este de acord ca plata se considera efectuata in momentul in care suma de plata este inregistrata ca fiind creditata in mod efectiv in contul Volocall.
8.2 Utilizatorul poate plati online taxa de activare/reconectare a Serviciului, Abonamentul Volocall, contravaloarea apelurilor efectuate si pretul Produselor achizitionate. In cazul in care Utilizatorul achizitioneaza exclusiv Produse, poate opta intre plata online sau la momentul livrarii conform facturii fiscale existente in colet la momentul livrarii.
9. Contravaloarea Abonamentului pentru Serviciul. Modalitati de plata
9.1 Ca urmare a crearii contului de utilizator si a activarii Serviciului, Utilizatorul se obliga sa plateasca contravaloarea Abonamentului si a apelurilor efectuate. Volocall va emite lunar pana cel tarziu la data de 30 a fiecarei luni factura fiscala care va cuprinde contravaloarea Serviciului prestat Utilizatorului si, in avans contravaloarea Abonamentului Volocall pentru Perioada de facturare urmatoare, conform preturilor prevazute in Lista de Tarife. In cazul in care Utilizatorul isi schimba optiunea privind Abonamentul Volocall pe parcursul Termenilor si Conditiilor si Volocall agreeaza cu privire la aceasta, factura va contine si costurile aferente acestei schimbari.
Prima factura emisa Utilizatorului va contine taxa de activare, contravaloarea in avans a Abonamentului Volocall pentru Perioada de facturare urmatoare precum si valoarea pro-rata a Abonamentului Volocall pentru perioada in curs calculata de la data activarii si pana la data emiterii facturii.
In cazul in care in furnizarea Serviciului de catre Volocall, Utilizatorul beneficiaza de Echipament Volocall, preturile aferente inchirierii / achizitionarii vor fi mentionate corespunzator in factura.
Factura va fi emisa in RON si va fi expediata prin intermediul serviciilor postale sau de curierat, prin email sau prin fax, in functie de optiunea Utilizatorului si conform datelor de contact furnizate Volocall. In cazul in care Utilizatorul nu isi exprima nicio optiune in acest sens, Volocall poate alege in mod unilateral oricare dintre variantele de comunicare a facturii descrise mai sus.
In cazul in care contravaloarea serviciilor este stabilita la o valoare exprimata intr-o alta moneda decat RON, Volocall va factura aceasta valoare in RON la cursul BNR valabil la data emiterii facturii, la care se va adauga valoarea TVA in vigoare la momentul emiterii facturii.
Durata apelurilor este calculata in minute intregi, urmand ca fractiunile de minut sa fie tarifate in incremente de 1 secunda.
9.2 Utilizatorul va plati contravaloarea Serviciului cuprinsa in factura in cel mult 14 zile calendaristice de la data emiterii facturii. Plata poate fi efectuata on-line, conform sectiunii 8 de mai sus. In cazul in care Utilizatorul nu efectueaza plata on-line a Serviciilor, Echipamentelor Volocall si a Abonamentului, el se obliga ca in acelasi termen scadent sa efectueze plata datorata in numerar sau prin transfer bancar la banca si in contul indicate in factura emisa de Volocall. Nicio plata nu este considerata efectuata pana cand contul Volocall nu este creditat cu suma aferenta. Nu exista diferente de cost generate in sarcina Utilizatorului care sa rezulte din modalitatea de plata pentru care Utilizatorul opteaza.
9.3 Neinformarea Serviciului Clienti despre neprimirea de catre Utilizator a facturii, in termen de 7 zile de la implinirea perioadei de o luna calendaristica de la data ultimei facturi emise de catre Volocall, prezuma absolut receptia valabila de catre Utilizator a facturii in cauza si recunoasterea de catre Utilizator a certitudinii, lichiditatii si exigibilitatii tuturor sumelor facturate. Serviciul Clienti va pune la dispozitia Utilizatorului, la solicitarea acestuia, informatii privind suma de plata si, in functie de posibilitatile Volocall si fara garantarea confidentialitatii informatiilor transmise prin acest mijloc, va transmite factura in format electronic, prin email sau fax, si ulterior, prin scrisoare recomandata, in copie conforma cu originalul. Utilizatorului ii revine o obligatie de informare in cazul in care nu primeste sau declara ca nu a primit factura Volocall in perioada de 7 zile de la implinirea perioadei de o luna calendaristica de la data ultimei facturi emise de catre Volocall, obligatie conform careia este de datoria sa a se interesa la Volocall despre valoarea noii facturi, neprimirea facturii sau declararea neprimirii acesteia neabsolvindu-l pe Utilizator de obligatia de plata a noii facturi in cadrul termenului de scadenta indicat mai sus.
9.4 Pentru factura detaliata, solicitata expres de catre Utilizator cu 3 zile inainte de data facturarii, continand informatiile expres reglementate in prevederile legale aplicabile, Utilizatorul se obliga sa plateasca tariful aditional in cuantum de 1,00 EURO. Software-ul care asigura accesul la factura detaliata este destinat utilizarii exclusiv de catre Volocall, de catre agentii si distribuitorii sai si de catre Utilizatori inregistrati ai serviciilor Volocall. Orice utilizare de catre terti neautorizati, prin trecerea frauduloasa peste serviciul de autentificare al Utilizatorului sau alte servicii de securitate ale oricarei retele, server, server web este interzisa expres si sanctionata conform prevederilor legale in vigoare. Continutul informatiilor cuprinse in factura detaliata este in conformitate cu prevederile legale in vigoare aplicabile. Volocall nu raspunde de orice prejudiciu susceptibil de a fi produs Utilizatorului sau unei terte persoane prin accesarea neautorizata de catre terte persoane, a datelor cu caracter personal furnizate automat de acest software, prin autentificarea corecta si acceptarea acestor termeni si conditii, Utilizatorul fiind responsabil pentru mentinerea confidentialitatii parolei si a contului de utilizator.
9.5 Utilizatorul se poate adresa Serviciului Clienti in maximum 10 zile calendaristice de la data emiterii facturii, contestand suma, apelurile si/sau serviciile facturate. La expirarea acestei perioade, suma facturata se considera irevocabil acceptata la plata Utilizatorul recunoscand astfel certitudinea, lichiditatea si exigibilitatea tuturor sumelor facturate. Contestatia nu suspenda plata sumelor datorate. Volocall va solutiona contestatia in maximum 10 zile conform Procedurii de sesizare si solutionare a reclamatiilor reglementata in Anexa 5 de la primire si va regulariza eventualele diferente negative sau pozitive constatate, prin factura pe care o va emite in luna urmatoare. Partile recunosc irevocabil ca evidentele pastrate in forma electronica de catre Volocall sunt singurele in masura si acceptate de parti pentru a face proba deplina si concludenta in ceea ce priveste Serviciul efectiv prestat de catre Volocall.
9.6 Pentru depasirea termenului de plata, Utilizatorul datoreaza penalitati in cuantum de 1% pe zi de intarziere, calculate la contravaloarea facturii. Penalitatile de intarziere sunt datorate de la data scadentei si pana in momentul in care contul Volocall este creditat integral cu sumele respective.
9.7 In cazul in care Utilizatorul nu isi indeplineste obligatiile de plata conform conditiilor mentionate mai sus, Volocall poate suspenda total sau partial accesul Utilizatorului la Serviciul sau poate rezilia Termenii si Conditiile in conditiile articolului 16.5 de mai jos. Pentru a fi reconectat, Utilizatorul va trebui sa plateasca toate sumele datorate in favoarea Volocall si taxa de reconectare reglementata la art. 7.2 de mai sus, plata acestor sume constituind o conditie suspensiva a reconectarii Utilizatorului la Serviciul.
9.8 Platile efectuate de catre Utilizator se vor imputa mai intai asupra penalitatilor de intarziere si apoi asupra contravalorii Serviciilor facturate de catre Volocall Utilizatorului. Volocall va calcula penalitati de intarziere aferente debitului datorat pana la momentul achitarii complete a acestuia. In cazul in care Utilizatorul a incheiat cu Volocall mai multe contracte pentru Serviciile Volocall, Volocall va fi indreptatit sa impute orice plata efectuata de Utilizator asupra oricarei creante exigibile rezultand din oricare dintre aceste contracte, dupa cum considera de cuviinta in ceea ce priveste ordinea si tipul sumei datorate.
9.9. Volocall poate modifica oricand Lista de Tarife aferente Serviciului, cu respectarea prevederilor art. 17 din Termenii si Conditiile Generale.
9.10. Utilizatorul poate sa obtina oricand informatii actualizate cu privire la Lista de Tarife aferente Serviciuluifie prin accesarea site-ului www.volocall.ro – sectiunea Tarife , fie prin apelarea Serviciului de relatii cu clientii conform prevederilor art. 18 din acesti Termeni si Conditii.
Promotii sau Reduceri
Volocall are dreptul de a desfasura promotii sau aplica reduceri cu privire la serviciile si/sau produsele Volocall reglementate in prezentii Termeni si Conditii cu respectarea tuturor dispozitiilor legale in vigoare in domeniu. In acest sens, Partile agreeaza ca preturile serviciilor si produselor furnizate de Volocall Utilizatorului in baza prezentulilor Termeni si Conditii se pot modifica in functie de promotia sau reducerea practicata cu privire la acestea.
In cazul in care Utilizatorul beneficiaza de promotia sau reducerile aplicate serviciilor si/sau produselor Volocall reglementate in prezentii Termeni si Conditii, factura fiscala emisa lunar de catre Volocall in baza prevederilor Termenilor si Conditiilor va reflecta pretul practicat si rezultat in urma promotiei sau reducerii.
Partile sunt de acord, iar Utilizatorul intelege ca promotiile sau reducerile aplicate cu privire la serviciile si/sau produsele Volocall reglementate in prezentii Termeni si Conditii au caracter periodic si nu permanent, la expirarea acestora urmand a se reveni la practicarea preturilor stabilite prin Termeni si Conditii.
Natura promotiilor sau a reducerilor aplicate cu privire la serviciile si/sau produsele Volocall ce fac obiectul prezentilor Termeni si Conditii se stabileste prin decizia exclusiva a Volocall. De asemenea, este dreptul exclusiv Volocall de a stabili o anumita categorie de servicii si/sau produse care sa faca obiectul promotiilor sau reducerilor.
Orice promotie sau reducere aplicata cu privire la serviciile si/sau produsele Volocall reglementate in prezentilor Termeni si Conditii va fi facuta publica si implicit adusa la cunostinta Utilizatorului in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
10. Garantii
Garantia impotriva defectiunilor acordata de catre Volocall pentru Produsele Volocall este de 1 an de la livrarea Produselor. Garantia presupune service-ul gratuit oferit de catre Volocall pentru defectiunile hardware sau software, constatate in urma utilizarii normale a Produselor. Service-ul este acordat de catre Volocall la sediul sau.
In timpul derularii Termenilor si Conditiilor, la acordarea garantiei se va stabili daca este necesara remedierea defectiunii Produsului sau inlocuirea acestuia cu un nou produs.
Clauza de garantie este inaplicabila daca remedierea sau alte actiuni asupra Produsului au fost efectuate de persoane neautorizate de catre Volocall, daca Produsul este sau a fost dotat cu echipamente aditionale sau accesorii care nu sunt autorizate de Volocall, daca Produsul a fost utilizat contrar specificatiilor cuprinse in documentele tehnice si manualele de utilizare care au insotit Produsul sau daca Produsul nu prezinta urme de lovire, scrieri, zgarieturi sau urme de apa in interior.
Garantiile efectuate nu presupun o extindere a perioadei de garantie precum nici inceputul unei noi perioade de garantie. Pentru orice Produs sau componenta de Produs inlocuita sau remediata, perioada de garantie se va termina o data cu perioada de garantie acordata la inceputul Termenilor si Conditiilor pentru intregul produs.
Volocall va inlocui numai Produsele care prezinta vicii de fabricatie.
11.1 Volocall furnizeaza Utilizatorului toate informatiile necesare cu privire la Serviciul oferit, la data crearii contului de utilizator si respectiv a acceptarii Termenilor si Conditiilor Generale. De asemenea, Serviciul Clienti este pus la dispozitia Utilizatorului pentru a raspunde solicitarilor cu privire la Serviciul, tarife, Abonamente, preturi ale serviciilor de intretinere si reparatii.
11.2 Calitatea, disponibilitatea si functionarea corespunzatoare a Serviciului pot fi afectate de factori ce exclud raspunderea Volocall, precum calitatea mediului de transmisie in Internet sau calitatea mediului de transmisie asigurat de catre furnizorul de servicii IP. Volocall nu va raspunde pentru continutul apelurilor si mesajelor sau pentru eventualele prejudicii indirecte, precum pierderile de profit, si/sau oportunitati de afaceri, beneficii nerealizate sau orice alte pierderi a caror producere Utilizatorul ar pune-o pe seama nefunctionarii Serviciului.
11.3 In cazul in care Utilizatorul nu va putea utiliza Serviciul datorita unor defectiuni datorate exclusiv culpei Volocall, precum defectiuni in reteaua / sistemul Volocall (defectiuni hardware, defectiuni de interconectare), si a caror remediere cade in sarcina Volocall, la solicitarea Utilizatorului, Utilizatorul este indreptatit la o despagubire convenita de parti ca fiind o reducere proportionala a valorii abonamentului lunii urmatoare, respectiv valoarea lunara a abonamentului pentru luna urmatoare celei in care Utilizatorul nu a putut beneficia de Servicii va fi redusa proportional cu perioada in care Utilizatorul nu a beneficiat de servicii, cu titlu de despagubiri. Reducerea valorii lunare a abonamentului se va evidentia in factura din luna imediat urmatoare perioadei de nefunctionare. Cu exceptia celor prevazute mai sus, Volocall nu raspunde pentru daune, oricare ar fi acestea, a caror existenta Utilizatorul o atribuie nefunctionarii Serviciului. In urma unei sesizari de nefunctionare a Serviciului formulata de catre Utilizator si a unei solicitari de reducere a valorii abonamentului aferent lunii urmatoare, Volocall va analiza sesizarea pentru a constata daca in mod real cauza nefunctionarii Serviciului cade in sarcina Volocall sau este o cauza externa sau care cade in sarcina Utilizatorului. In cazul in care in urma unei asemena analize, Volocall constata ca respectiva cauza a nefunctionarii Serviciului cade in sarcina sa, va reduce valoarea lunara abonamentului conform celor de mai sus. In cazul in care in urma acestei analize, Volocall constata ca respectiva cauza care a determinat nefunctionarea Serviciului nu cade in sarcina sa, va informa Utilizatorul asupra acestui fapt si asupra cauzei externe care a determinat nefunctionarea Serviciului si nu se va aplica nicio reducere a valorii abonamentului.
In cazul in care Volocall nu isi indeplineste corespunzator obligatiile contractuale, altele insa decat cele referitoare la furnizarea Serviciului sau la nivelul de calitate al acestuia, si Clientul considera ca drepturile sale au fost afectate, acesta va sesiza in scris Departamentului Serviciu Clienti al Volocall incalcarea respectiva in termen de maxim 2 zile de la producerea acesteia. Departamentul Serviciu Clienti al Volocall va analiza sesizarea Clientului pentru a constata daca Volocall nu si-a indeplinit corespunzator obligatia contractuala invederata. In cazul in care in urma unei asemenea analize, Volocall apreciaza ca sesizarea Clientului este intemeiata, va proceda la acordarea de despagubiri Clientului in cuantum de pana la cel mult 15 % din valoarea abonamentului lunii urmatoare, procent ce va fi scazut din valoarea urmatoarei facturi cu titlul de reducere comerciala. Clientul va fi informat telefonic sau prin e-mail sau prin fax sau prin sms cu privire la solutionarea sesizarii.
11.4 Obligatiile Volocall de a furniza Serviciul Utilizatorului se limiteaza la cele prevazute in Termenii si Conditiile Generale, exceptie facand cazul in care exista dispozitii si cerinte speciale prevazute de legea romana.
11.5 Volocall nu raspunde pentru nicio eroare, defectiune, modificare, desecurizare a oricarei informatii care tranziteaza alte sisteme decat cel al Volocall sau care sunt cauzate de retelele unor operatori terti sau de catre Utilizator ori Echipamentele folosite de acesta.
11.6 Lucrarile de revizie, intretinere si reparatie a retelelor de comunicatii ale Volocall vor fi asigurate pe propria cheltuiala, daca aceste lucrari nu sunt imputabile Utilizatorului sau unor terti, situatie in care acestia au obligatia de a suporta costul lucrarilor. Asemenea lucrari de revizie, intretinere si reparatie a retelelor de comunicatii ale Volocall pot determina perioade de nefunctionare a Serviciului care insa nu pot atrage reducerea valorii abonamentului, conform celor de mai sus.
In cazul in care lucrarile de reparatie sunt necesare pentru Echipamente care au fost furnizate Utilizatorului de catre Volocall sau care apartin Volocall, dar care se afla in custodia sau in posesia Utilizatorului si defectarea acestora a survenit din cauze neimputabile Utilizatorului sau unor terte persoane, Volocall va asigura remedierea pe cheltuiala proprie conform prevederilor art. 10 de mai sus, la finalul operatiunii incheind un proces verbal in forma atasata ca Anexa 6.
In cazul in care lucrarile de reparatie sunt necesare pentru Echipamente care au fost furnizate Utilizatorului de catre Volocall sau care apartin Volocall dar se afla in custodia sau posesia Utilizatorului si defectarea acestora a survenit din cauze imputabile Utilizatorului sau unor terte persoane, Volocall va asigura remedierea pe cheltuiala exclusiva si integrala a Utilizatorului, la finalul operatiunii incheind un proces verbal in forma atasata ca Anexa 6 precum si un deviz in care va mentiona contravaloarea serviciilor de reparatie prestate, acestea urmand a fi incluse in urmatoarea factura ce va fi emisa de Volocall si care va fi achitata de Utilizator.
In cazul in care lucrarile de reparatie sunt necesare pentru echipamente care nu au fost furnizate de Volocall Utilizatorului si care se afla in posesia sau custodia Utilizatorului, Volocall nu va efectua lucrarile de reparatii ale unor asemenea echipamente si nu este responsabil pentru remedierea unor asemenea defectiuni, Utilizatorul fiind singurul obligat sa asigure functionarea acestor echipamente si reparatia lor. Totodata, Utilizatorul nu este exonerat de la plata contravalorii Serviciului si a Abonamentului pentru perioadele in care nu functioneaza echipamentele sale, respectiv acele echipamente care nu au fost furnizate de Volocall.
Serviciile de intretinere si reparatii sunt reglementate in Anexa 7 la Termenii si Conditiile Generale iar tarifele aplicabile acestor servicii se regasesc in Lista de Tarife.
12. Obligatiile Utilizatorului
12.1 Utilizatorul se obliga sa foloseasca Serviciul, exclusiv in calitatea sa de utilizator final, pentru nevoi proprii si nu cu scopul folosirii de catre terti, al revanzarii, in orice alt scop contrar legii sau comercial sau pentru a obtine un profit.
12.2 Utilizatorul va transmite catre Volocall toate informatiile solicitate de catre acesta la data crearii contului de utilizator si se obliga sa comunice catre Volocall orice modificare a acestor informatii. Aceste modificari devin opozabile Volocall de la data comunicarii prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau prin e-mail cu confirmare de primire la adresa support@volocall.ro.
In caz contrar, Volocall nu isi asuma raspunderea nici pentru exactitatea datelor comunicate de Utilizator in informarile initiale ale datelor sau cele actualizate, nici pentru neactualizarea acestora de catre Utilizator. Notificarile sau facturile expediate la adresa comunicata acestuia de Utilizator in informarile initiale sau actualizate sunt considerate comunicate valabil.
12.3 Utilizatorul titular al contului si care a acceptat Termenii si Conditiile Generale poarta integral responsabilitatea privind utilizarea Serviciului, indiferent de Utilizatorul efectiv al acestuia, acoperind costurile apelurilor frauduloase efectuate de terte persoane neautorizate care au folosit in orice modalitate numarul sau. In caz contrar, Volocall poate suspenda functionarea Serviciului pana la clarificarea situatiei si stingerea sumelor datorate precum si poate sa decida rezilierea Termenilor si Conditiilor, o asemenea incetare a contractului prin reziliere urmand sa opereze de drept si imediat, fara indeplinirea vreunei formalitati prealabile si fara interventia instantei de judecata.
12.4 Utilizatorul se obliga sa plateasca toate sumele datorate in baza Termeniilor si Conditiilor (taxa de activare, pretul lunar al abonamentului, costuri ale apelurilor sau pentru prestarea oricaror altor servicii, asa cum au fost mentionate detaliat in Anexa 1). Aceasta obligatie este absoluta si neconditionata si nu va fi afectata de nicio circumstanta de orice natura, ca de exemplu orice compensare sau pretentii reciproce, aparare sau drept pe care il are Utilizatorul impotriva Volocall. Partile convin ca Limita de credit este de 50 EURO. Pentru depasirea Limitei de credit stabilite in functie de optiunea de Abonament, Volocall isi rezerva dreptul de a solicita: (i) constituirea unui depozit suplimentar de garantie nepurtator de dobanda pentru deducerea debitelor viitoare neachitate de Utilizator in termenul de scadenta; (ii) plata facturii inainte de termen sau sub forma de avans in contul urmatoarei facturi. In cazul in care Utilizatorul nu da curs solicitarii Volocall, aceasta poate suspenda Serviciul pana la data efectuarii platii, fara notificare prealabila sau drept de compensatie. Utilizatorul poate decide sa inceteze Termenii si Conditiile Generale in conditiile mentionate la art. 16.2 de mai jos, urmand sa plateasca contravaloarea Abonamentului si a apelurilor efectuate pe perioada preavizului precum si a altor sume datorate in aceasta situatie.
12.5 Utilizatorul declara ca este de acord sa primeasca informatii cu caracter comercial ca urmare a procesarii datelor sale cu caracter personal oferite in cadrul prezentului document, pentru produsele si serviciile Volocall sau a partenerilor acestuia, dupa cum urmeaza: (i) promovarea produselor si serviciilor Volocall sau a partenerilor acestuia prin materiale publicitare tiparite (brosuri, fluturase etc.); (ii) promovarea produselor si serviciilor Volocall sau a partenerilor acestuia prin mijloace de apelare automata care nu presupune interventia unui operator uman (email-uri, SMS-uri, faxuri, apeluri preinregistrare etc.).
12.6 Utilizatorul se obliga sa nu desfasoare activitati frauduloase prin intermediul serviciului furnizat de catre Volocall, intelegandu-se prin acestea, cu titlu exemplificativ, oferte false de vanzare/cumparare produse sau servicii, inselatorii financiare, escrocherii mascate, piraterie software si sa nu publice materiale sau texte cu continut explicit sexual, materiale defaimatoare, obscene, de amenintare, materiale care au continut explicit privind violenta fizica sau verbala sau alte acte de cruzime, materiale care se refera la utilizarea, fabricarea, comercializarea armamentului sau drogurilor.
12.7 Utilizatorul se obliga sa nu incarce, trimita sau sa transmita vreun material cu virus informatic, sau orice alt cod de calculator, care este programat sa distruga, sa perturbe, sau sa ingradeasca utilizarea (sau orice alta utilizare cu exceptia utilizarii corecte si acceptabile a serviciilor) pe fiecare dintre calculatoare, retele, materiale si programe care sunt folosite de societate in vederea furnizarii serviciilor oferite in acest site.
12.8 Utilizatorul se obliga sa se abtina de la desfasurarea urmatoarelor activitati:
a) sa incarce, transfere sau sa transmita vreun material neadevarat, eronat;
b) sa incarce, trimita sau sa transmita vreun material cu virus informatic, sau orice alt cod de calculator, care este programat sa distruga, sa perturbe, sau sa ingradeasca utilizarea (sau orice alta utilizare cu exceptia utilizarii corecte si acceptabile a serviciilor) pe fiecare dintre calculatoare, retele, materiale si programe care se gasesc in serviciul societatii in vederea furnizarii serviciilor oferite in acest site;
c) sa interfereze sau sa afecteze retelele conectate la site sau sa incalce in acest mod necesitatile procedurale ale site-urilor;
d) sa aduca atingere in vreun fel drepturilor de proprietate intelectuala, siglelor comerciale sau oricaror alte drepturi ce incumba materialelor publicate pe site-urile Volocall;
e) sa adauge sau sa scoata informatii personale despre alti utilizatori, in scopuri economice sau pentru a le crea un prejudiciu;
f) sa modifice numarul de control acces media (MAC), seria electornica de identificare a echipamentului/Telefonului VoIP, sau cu privire la setarile acestor echipamente.
12.9 Utilizatorul se obliga sa constituie in favoarea Volocall un depozit de garantie nepurtator de dobanda in vederea garantarii efectuarii platilor viitoare scadente, in conformitate cu prezentele Termeni si Conditii. Suma care va fi platita cu titlu de depozit de garantie este in cuantum 50 de Euro + TVA , depozitul fiind constituit de catre Utilizator in termen de 15 zile de la data incheierii Termenilor si Conditiilor. Volocall are dreptul sa solicite succesiv majorarea cuantumului depozitului de garantie pana la cel mult valoarea ultimei facturi emise inaintea unei asemenea solicitari, in cazul in care valoarea facturii se majoreaza in doua luni consecutive cu cel putin 10% din valoarea facturii de referinta la data constituirii/majorarii depozitului de garantie. Valoarea majorata a depozitului va fi transferata de Utilizator in termen de 15 zile de la solicitarea Volocall, sub sanctiunea suspendarii furnizarii Serviciilor. Depozitul de garantie va fi folosit de catre Volocall pentru stingerea debitelor Utilizatorului rezultand din neachitarea in termenele de scadenta a obligatiilor de plata consacrate in prezentii Termeni si Conditii, obligatii scadente de mai mult de 15 zile, conform prevederilor art. 9.2 de mai sus. Suma reprezentand depozitul de garantie va fi restituita de catre Volocall Utilizatorului in termen de 15 zile de la data incetarii Termenilor si Conditiilor, daca Utilizatorul nu inregistreaza debite fata de Volocall.
12.10 Utilizatorul se obliga sa returneze catre Volocall echipamentele proprietatea acesteia primite spre utilizare, atat la cererea Volocall, cat si la incetarea Termenilor si Conditiilor, pe baza de Proces-verbal de predare-primire in forma atasata si cu respectarea prezentilor Termeni si Conditii.
12.11 Utilizatorul este singur rapunzator de functionarea, paza si siguranta Echipamentelor Volocall, Volocall neavand nicio responsabilitate in acest sens. De asemenea, Utilizatorul este direct raspunzator de orice vatamare adusa Echipamentelor Volocall aflate in posesia sa.
13. Dreptul de proprietate intelectuala
13.1. Volocall are un drept de proprietate exclusiva asupra paginilor care se gasesc pe site, inclusiv asupra datelor si informatilor pe care le contin, si acestea, cu tot ceea ce includ, nu vor fi privite ca drept de achizitionare virtuala de catre nici o terta parte. Nu se vor copia sau publica pagini de pe site partial sau in intregime si/sau nu se vor utiliza in nici un fel, inclusiv in mod comercial, fara acordul prealabil in scris al Volocall.
13.2. Toate logo-urile, reprezentarile stilizate, simbolurile comerciale, si toate imaginile de pe site-urile Volocall sau a partenerilor acestuia sunt proprietatea exclusiva a societatii si acesteia ii sunt rezervate toate drepturile in acest sens. Drept urmare, nu se pot introduce pe site modificari, nu se poate copia, distribui, publica, prezenta in public, multiplica, publica sau transmite catre terte parti, nici o parte a site-ului, fara acordul prealabil in scris al Volocall.
14. Limitarea responsabilitatii
14.1 Volocall nu poate fi raspunzator pentru orice daune directe, indirecte, speciale sau tangentiale, rezultand din folosirea sau incapacitatea de folosire a Serviciului sau din accesul neautorizat sau din alterarea transmisiilor sau datelor Utilizatorului, inclusiv dar nelimitandu-se la daune pentru pierderi de profit, folosinta, date sau alte informatii intangibile, chiar daca Volocall a fost in cunostiintata de posibilitatea unor asemenea daune.
14.2 Volocall nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care serviciile sale nu pot fi accesate de catre Utilizator, pe o perioada nelimitata de timp, din orice motive tehnice sau comerciale. Utilizatorul intelege ca Volocall este exonerat de orice raspundere in situatia in care imposibilitatea de accesare se datoreaza calitatii, disponibilitatii sau functionarii serviciilor furnizorilor locali, nationali sau internationali, de Internet sau comunicatii electronice, indiferent daca Utilizatorul incearca accesarea Serviciilor pe teritoriul Romaniei sau din afara teritoriului Romaniei. Volocall nu ofera nici o garantie ca orice eroare de program va fi corectata sau ca serviciul sau serverul pe care il pune la dispozitia Utilizatorului este lipsit de virusi sau alte componente care ar putea dauna Utilizatorului.
14.3 Utilizatorul este de acord sa exonereze de raspundere si sa nu actioneze Volocall in justitie atat cu privire la orice pretentie ridicata de catre un tert, rezultata din utilizarea serviciului sau a retelei companiei si a Internetului de catre Utilizator, cat si cu privire la orice pierdere (directa, indirecta, pe cale de consecinta sau de alta natura), costuri, actiuni, procese, pretentii, cheltuieli (inclusiv cheltuieli de judecata) sau alte raspunderi, suferite in vreun fel sau provocate direct de Volocall ca urmare a incalcarii sau ignorarii de catre Utilizator a acestor Termeni si Conditii.
14.4 Nici o recomandare sau orice alte informatii orale sau scrise, obtinute de catre Utilizator de la Volocall prin intermediul Serviciilor, nu vor crea o garantie sau obligatie care nu este stipulata in mod expres in prezentele Termeni si Conditii.
15. Date cu caracter personal si Serviciul de informatii privind abonatii / Registrele abonatilor
15.1. Date cu caracter personal
15.1 .1 Utilizatorul este de acord ca orice date cu caracter personal si orice alte informatii furnizate de el sa fie prelucrate si utilizate de Volocall in orice activitati si scopuri legate de marketing, de telecomunicatii, in cadrul relatiei Volocall cu autoritatile competente si/sau cu alti operatori de telefonie mobila sau fixa, precum si in scopul realizarii unui interes legitim al Volocall, pentru constituirea de baze de date si/sau registre si utilizarea acestora oricare ar fi ele.
15.1.2 De asemenea, Utilizatorul isi exprima consimtamantul in sensul primirii de apeluri in scop de marketing direct, inclusiv promovarea serviciilor/facilitatilor oferite de si/sau prin intermediul Volocall.
15.1.3 Utilizatorul are dreptul sa solicite, in mod gratuit, in scris, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, ca datele sale cu caracter personal sa nu fie folosite de terti in scopul marketingului direct.
15.1.4 Volocall nu va face publice numele, adresa si numarul de telefon ale Utilizatorului, cu exceptia cazurilor prevazute de lege sau expres acceptate de catre Utilizator.
15.1.5 Prin prelucarare de date/informatii furnizate de catre Utilizator se intelege orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor/informatiilor prin mijloace automate sau neautomate, precum colectarea, inregistrarea, oraganizarea, stocarea, adaptarea si/sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea acestora.
15.1.6 Utilizatorul va avea drepturile prevazute de Legea nr.677/2001 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si de Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sector comunicatiilor electronice, dupa cum urmeaza: dreptul la informare, dreptul la acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei, dreptul sa faca plangere la autoritatea de supraveghere.
15.2. Serviciul de informatii privind abonatii si Registrele abonatilor
15.2.1 Toti abonatii serviciilor de telefonie destinate publicului si pe cale de consecinta si Utilizatorul au dreptul de a fi inclusi in registrul abonatilor – forma scrisa sau electronica - (denumit in continuare „Registrul Abonatilor”) precum si dreptul de acces la serviciul de informatii privind abonatii (denumit in continuare „Serviciul de informatii privind abonatii”).
15.2.2 Registrul Abonatilor si Serviciul de informatii privind abonatii sunt puse la dispozitie de furnizori de serviciu universal autorizati de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (denumita in continuare „ANCOM”) si contin informatii cu privire la numerele de telefon si fax si datele cu caracter personal ale tuturor abonatilor serviciilor de telefonie destinate publicului.
15.2.3 Prin inscrierea in Registrul Abonatilor si utilizarea Serviciului de informatii privind abonatii, Utilizatorii Volocall vor putea accesa numere de telefon si fax ale altor utilizatori Volocall precum si ale altor abonati ai serviciilor de telefonie destinate publicului.
15.2.4 Registrul Abonatilor pus la dispozitie de catre furnizorii de serviciu universal in forma scrisa sau electronica va furniza Utilizatorului urmatoarele informatii:
i) numele si/ sau prenumele abonatului persoana fizica, respectiv denumirea abonatului persoana juridica dupa caz;
ii) denumirea filialei sau dupa caz a sucursalei abonatului persoana juridica;
iii) domiciliul abonatului persoana fizica respectiv, sediul social al abonatului persoana juridica (strada; numar; bloc, scara, apartament, localitate: sat, oras, municipiu; unitate administrativ teritoriala de baza: comuna/ oras; sector, judet);
iv) numarul sau, dupa caz, numerele de telefon sau de fax al/ ale abonatilor serviciilor de telefonie destinate publicului.
15.2.5 Serviciul de informatii privind abonatii si Registrul Abonatilor ofera posibilitatea identificarii numerelor de telefon si fax ale abonatilor serviciilor de telefonie destinate publicului, si pe cale de consecinta si ale Utilizatorilor Volocall, in functie de urmatorii parametrii:
i) numele si/ sau prenumele abonatului persoana fizica, respectiv denumirea abonatului persoana juridica dupa caz;
ii) denumirea filialei sau dupa caz a sucursalei abonatului persoana juridica;
iii) domiciliul abonatului persoana fizica respectiv, sediul social al abonatului persoana juridica (strada; numar; bloc, scara, apartament, localitate: sat, oras, municipiu; unitate administrativ teritoriala de baza: comuna/ oras; sector, judet).
15.2.6 In vederea furnizarii Utilizatorului a Serviciului de informatii privind abonatii precum si in vederea inscrierii acestuia in Registrul Abonatilor, urmatoarele date cu caracter personal ale Utilizatorului vor fi incluse:
i) numele si/ sau prenumele / respectiv denumirea Utilizatorului;
ii) denumirea filialei sau dupa caz a sucursalei (numai in cazul Utilizatorilor persoane juridice);
iii) domiciliul respectiv sediul social al Utilizatorului (strada; numar; bloc, scara, apartament, localitate: sat, oras, municipiu; unitate administrativ teritoriala de baza: comuna/ oras; sector, judet);
iv) numarul sau, dupa caz, numerele de telefon sau de fax al Utilizatorului;
v) codul unic de inregistrare (numai in cazul Utilizatorilor persoane juridice).
15.2.7 Avand in vedere ca Registrul Abonatilor si Serviciul de informatii privind abonatii contin date cu caracter personal ale abonatilor astfel cum acestea sunt mentionate la art. 15.2.6 punctele i) – v) de mai sus, va rugam sa ne informati cu privire la intentia dvs de a transmite aceste date furnizorilor de serviciu universal autorizati de ANCOM in vederea realizarii inscrierii in Registrul Abonatilor si utilizarii Serviciului de informatii privind abonatii, cu respectarea prevederilor Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice precum si a altor dispozitii legale relevante, prin selectarea uneia dintre urmatoarele doua optiuni:
□ SUNT DE ACORD ca urmatoarele mele date de identificare si orice actualizare a acestora sa fie introduse in baza de date a Serviciului de informatii privind abonatii precum si in Registrul Abonatilor astfel cum sunt puse la dispozitie si intocmite de furnizorii de servicii universale autorizati de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (denumita in continuare „ANCOM”) dupa cum urmeaza:
□ numele si/ sau prenumele / respectiv denumirea abonatului;
□ denumirea filialei sau dupa caz a sucursalei (numai in cazul abonatilor persoane juridice);
□ domiciliul respectiv sediul social (strada; numar; bloc, scara, apartament, localitate: sat, oras, municipiu; unitate administrativ teritoriala de baza: comuna/ oras; sector, judet);
□ numarul sau, dupa caz, numerele de telefon sau de fax;
□ codul unic de inregistrare (numai in cazul abonatilor persoane juridice)1.
□ NU SUNT DE ACORD ca datele mele de identificare si orice actualizare a acestora sa fie introduse in baza de date a Serviciului de informatii privind abonatii precum si in Registrul Abonatilor astfel cum sunt puse la dispozitie si intocmite de furnizorii de servicii universale autorizati de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (denumita in continuare „ANCOM”).
15.2.8 Includerea datelor cu caracter personal ale Utilizatorului in Registrul Abonatilor si oferirea dreptului de acces la Serviciul de informatii privind abonatii se va realiza cu respectarea prevederilor Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice precum si a altor dispozitii legale relevante. Astfel, Utilizatorii Volocall vor avea drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si de Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sector comunicatiilor electronice, dupa cum urmeaza: dreptul la informare, dreptul la acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei, dreptul de a face plangere la autoritatea de supraveghere.
In acest sens, Utilizatorii Volocall au dreptul de a verifica, rectifica sau elimina datele lor cu caracter personal incluse in Registrul Abonatilor in orice moment.
15.2.9 Prin exprimarea acordului in sensul art. 15.2.7 de mai sus, Utilizatorul Volocall isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele sale cu caracter personal si orice actualizare a acestora sa intre in baza de date a Serviciului de informatii privind abonatii precum si in Registrul Abonatilor astfel cum sunt puse la dispozitie si intocmite de furnizorii de servicii universale autorizati de ANCOM.
16. Durata si Incetarea Termenilor si Conditiilor
16.1 Prezentii Termeni si Conditii se incheie pe o perioada de 1 an2, incepand de la data semnarii si se prelungesc automat pe perioade succesive egale, in aceleasi conditii, daca nici una dintre parti nu comunica celeilate parti, prin scrisoare recomandata, intentia sa de reziliere cu minim 60 de zile inainte de expirarea duratei initiale sau prelungite.
In cazul in care Utilizatorul opteaza pentru Echipamente Volocall conform Termenilor si Conditiilor Generale, prezentii Termeni si Conditii se incheie pe o perioada de 1 an3 incepand de la data semnarii si se prelungesc automat pe perioade succesive egale, in aceleasi conditii, daca nici una dintre parti nu comunica celeilate parti, prin scrisoare recomandata, intentia sa de reziliere cu minim 60 de zile inainte de expirarea duratei initiale sau prelungite.
16.2 Prezentii Termeni si Conditii pot inceta la simpla initiativa a Utilizatorului in sensul denuntarii unilaterale printr-o notificare scrisa transmisa sub forma unei scrisori recomandate cu confirmare de primire cu respectarea termenului de preaviz de 30 de zile, o asemenea denuntare de catre Utilizator fiind considerata de catre Parti ca fiind intempestiva si generatoare a dreptului Volocall la o justa despagubire. Partile agreeaza si stabilesc anticipat ca in cazul in care Utilizatorul va inceta prezentele Termene si Conditii conform prevederilor prezentului articol, Utilizatorul va plati Volocall cu titlu de justa despagubire o suma egala cu valoarea Abonamentului pentru lunile ramase pana la expirarea duratei Termenilor si Conditiilor. In acest sens, Utilizatorul declara ca a fost informat, ca este de acord si ca isi asuma obligatia sa achite cu cel mult 5 zile inainte de data implinirii termenului de denuntare din notificarea adresata Volocall reglementat in prezentul articol, sumele anterior mentionate cu titlu de justa despagubire. Justa despagubire datorata de Utilizator nu afecteaza obligatiile acestuia de plata a tuturor sumelor datorate conform prevederilor Termenilor si Conditiilor si rezultate din derularea acestora pana la momentul intervenirii incetarii Termenilor si Conditiilor conform prezentului articol.
Partile convin ca Volocall are un drept de denuntare a prezentelor Termeni si Conditii, printr-o notificare scrisa adresata Utilizatorului cu respectarea unui termen de preaviz de 30 de zile acordat Utilizatorului.
16.3 Utilizatorul are dreptul de a denunta unilateral Termenii si Conditiile prezente, fara plata unor penalitati sau despagubiri si fara invocarea vreunui motiv, in termen de maxim 14 zile lucratoare calculate de la data livrarii Echipamentului Volocall.
In cazul in care in termen de maxim 5 zile de la data incheierii Termenilor si Conditiilor acestia nu sunt transmisi de catre Volocall Utilizatorului in scris, in forma tiparita sau in forma electronica dupa cum se solicita, Utilizatorul are dreptul ca in maxim 90 de zile de la data livrarii Echipamentului Volocall sa denunte unilateral Termenii si Conditiile, fara plata unor penalitati sau despagubiri si fara invocarea vreunui motiv.
Daca in termenul de 90 de zile mentionat la paragraful anterior Volocall pune la dispozitia Utilizatorului Termenii si Conditiile in scris, in forma tiparita sau in forma electronica dupa cum se solicita, Utilizatorul va putea denunta unilateral Termenii si Conditiile prezente, in termen de maxim 14 zile lucratoare calculate de la data transmiterii Termenilor si Conditiilor, fara plata unor penalitati sau despagubiri si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Utilizatorul decide sa denunte unilateral Termenii si Conditiile in baza prevederilor art. 16.3 paragrafele 1 si 2 anterioare dar utilizeaza Serviciul inainte de denuntare, Utilizatorul va achita contravaloarea Serviciilor de care a beneficiat in perioada dintre data activarii acestora si data incetarii Termenilor si Conditiilor precum si costurile directe ale returnarii Echipamentului Volocall. Returnarea Echipamentului de catre Utilizator se va realiza fie la momentul denuntarii fie in termen de maxim 2 zile calendaristice de la denuntare, pe cheltuiala exclusiva a Utilizatorului si in aceeasi stare in care a fost livrat de catre Volocall. In caz contrar, Utilizatorul va datora Volocall despagubiri in cuantumul valorii Echipamentului.
16.4 In cazul modificarii Termenilor si Conditiilor Generale la initiativa Volocall, Utilizatorul poate sa denunte Termenii si Conditiile Generale cu respectarea prevederilor prezentului articol 16 si ale art. 17 din Termenii si Conditiile Generale. Incetarea Termenilor si Conditiilor Generale in conditiile art. 16.2 si 16.4 se va produce cu respectarea prevederilor prezentilor Termeni si Conditii iar in cazul in care Utilizatorul inregistreaza debite fata de Volocall numai de la data la care asemenea debite sunt achitate integral, fara a se aduce atingere dreptului Volocall la justa despagubire astfel cum aceasta este prevazuta si stabilita pentru situatiile reglementate la art. 16.2 de mai sus.
16.5 Volocall este in drept sa considere Termenii si Conditiile Generale reziliate de plin drept, fara punere in intarziere, fara drept la compensatie sau despagubiri, fara interventia instantei sau fara indeplinirea oricarei alte formalitate prealabila, la momentul constatarii de catre Volocall a urmatoarele cazuri: (i) nerespectarea obligatiilor de plata a Serviciului, in conditiile stabilite prin prezentele; (ii) Informarea incompleta sau eronata la momentul acceptarii Termenilor si Conditiilor Generale, neactualizarea sau actualizarea eronata, cu intarziere, incompleta sau falsa a informatiilor mentionate; (iii) incetarea personalitatii juridice sau decesul Utilizatorului, persoana fizica; (iv) folosirea abuziva a Serviciului de catre Utilizator; (v) nerespectarea obligatiilor asumate de Utilizator prin Termenii si Conditiile Generale sau a oricaror angajamente contractuale asumate de Utilizator fata de Volocall; (vi) pierderea credibilitatii Utilizatorului in cazul intarzierilor repetate la plata facturilor; (vi) Utilizatorul revinde Serviciul; (vii) Utilizatorul foloseste Serviciul in mod abuziv in detrimentul altor utilizatori Volocall sau unor terte parti sau salariatilor Volocall; (viii) Utilizatorul isi incalca obligatiile asumate in prezentii Termeni si Conditii si nu isi corijeaza incalcarile in urma unei notificari transmise de Volocall in acest sens.
Volocall va informa Utilizatorul cu privire la intervenirea unuia dintre cazurile de reziliere prevazute de art.16.5 ce determina incetarea de plin drept a Termenilor si Conditiilor Generale. Informarea va fi transmisa Utilizatorului prin orice mijloc de comunicare care asigura primirea acesteia de catre Utilizator, Volocall indicand data de la care inceteaza furnizarea Serviciului.
In cazul incetarii Termenilor si Conditiilor Generale, la initiativa Volocall, aceasta va emite factura finala, stabilind soldul Utilizatorului, incetarea Termenilor si Conditiilor neexonerand Utilizatorul de plata sumelor datorate.
17. Modificarea Termenilor si Conditiilor Generale
17.1 Orice modificari ale Termenilor si Conditiilor Generale, inclusiv modificarile tarifelor in vigoare la data activarii Serviciului, din initiativa Volocall, vor fi aduse la cunostinta Utilizatorului cu minim 30 de zile inainte de operarea modificarii, prin orice mijloc de comunicare cum ar fi, dar nelimitat la e-mail, sms, fax, factura, serviciu postal.
Mijloacele de comunicare anterior mentionate pot fi insotite, dupa cum Volocall considera necesar, de realizarea informarii cu privire la modificarea Termenilor si Conditiilor si prin mijloace precum site-ul www.volocall.ro si/ sau mass-media cu cel putin 30 de zile calendaristice inainte de data intrarii in vigoare a acestor modificari.
In cazul in care Utilizatorul nu este de acord cu aceste modificari, acesta va putea solicita incetarea Termenilor si Conditiilor, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Pentru a produce efecte in sensul incetarii Termenilor si Conditiilor prin denuntarea de catre Utilizator intr-o asemenea situatie, notificarea de incetare a Termenilor si Conditiilor va trebui sa fie expediata de Utilizator si receptionata de Volocall in cadrul termenului de 30 de zile calculat de la data la care Volocall a notificat Utilizatorului modificarile contractuale. Incetarea Termenilor si Conditiilor va produce efecte la implinirea acestui termen de 30 de zile si numai daca orice debite ale Utilizatorului fata de Volocall (astfel cum sunt reglementate la art. 17.3 de mai jos) sunt achitate integral. Lipsa expedierii de catre Utilizator sau neprimirea de catre Volocall a notificarii prin care Utilizatorul isi exprima dezacordul asupra modificarilor contractuale comunicate de Volocall si isi manifesta decizia de incetare unilaterala a Termenilor si Conditiilor in termenul de 30 de zile de la data la care Volocall a adus la cunostinta Utilizatorului modificarile Termenilor si Conditiilor, conduce la ineficienta juridica a unei asemenea notificari care nu va produce niciun efect juridic. Totodata, neexpedierea sau neprimirea notificarii in termenul aratat are ca si efect juridic modificarea Termenilor si Conditiilor conform modificarilor comunicate de Volocall Utilizatorului, partile considerand Termenii si Conditiile ca fiind in continuare in vigoare in forma acestora modificata la expirarea celor 30 de zile.
17.2 Lipsa de raspuns a Utilizatorului in termenul de 30 de zile stipulat anterior, echivaleaza acceptare tacita a modificarilor aduse Termenilor si Conditiilor de catre Volocall, acestea urmand a intra in vigoare la expirarea termenului de 30 de zile.
17.3 In cazul in care Utilizatorul inregistreaza debite fata de Volocall, incetarea Termenilor si Conditiilor ca urmare a modificarii unilaterale de catre Volocall se va produce numai de la data la care asemenea debite sunt achitate integral.
17.4 Schimbarea de catre Utilizator a optiunii de Abonament este permisa numai dupa 3 luni de la data activarii, sub conditia acordului prealabil scris al Volocall.
18. Serviciul de relatii cu Clientii
18.1 Volocall are organizat Serviciul de relatii cu Clientii, care poate fi accesat de catre Utilizator pentru a inainta sesizari, reclamatii si pentru a obtine suport tehnic cu privire la functionarea Serviciului sau informatii legate de tarifele de furnizare a Serviciului, a serviciilor de intretinere si reparatii precum si orice alte aspecte implicate de furnizarea Serviciului.
De asemenea, informatiile referitoare la Abonamente, preturile, tarifele de furnizare a Serviciului, a serviciilor de intretinere si reparatii pot fi consultate si pe site-ul www.volocall.ro sau prin orice alt mijloc de informare/comunicare sau pot fi obtinute de Utilizator la cerere, prin furnizarea gratuita de Volocall a unor materiale in forma tiparita sau in forma electronica daca se solicita astfel.
18.2 In vederea inaintarii si solutionarii unei reclamatii, Utilizatorul va urma prevederile Procedurii de solutionare a reclamatiilor primite de la Utilizatori atasata Termenilor si Conditiilor.
18.3 Serviciul de relatii cu Clientii functioneaza in intervalul orar 09:00 – 22:00 , de luni pana vineri,si sambata in intervalul orar 09:00 – 16:00 putand fi accesat prin apelarea gratuita din reteaua Volocall a numarului de telefon 0370.100000.
19. Confidentialitatea informatiilor
19.1 Partile consimt irevocabil la procesarea Informatiilor Confidentiale pe care si le-au pus la dispozitie, pentru ca Utilizatorul sa beneficieze de Serviciile si Produsele Volocall. Fiecare parte recunoaste importanta Informatiei Confidentiale apartinand celeilalte parti. In consecinta, fiecare parte va proteja astfel de Informatii Confidentiale de la dezvaluirea catre terte parti, folosind acelasi grad de atentie ca si pentru informatiile sale proprii. Partea in culpa va suporta pierderile financiare generate de incalcarea obligatiilor prevazute in prezentul articol. Prin exceptie de la dispozitiile de mai sus, Volocall este autorizat de catre Utilizator sa faca publica orice neindeplinire a obligatiilor sale de plata rezultand din Termenii si Conditiile Generale, inclusiv inscrierea pe o lista centralizatoare a incidentelor de plata.
19.2 Utilizatorul declara ca este de acord ca Volocall sa foloseasca datele considerate confidentiale si respectiv datele cu caracter personal furnizate catre acesta din urma, in urmatoarele scopuri: (i) evidenta persoanelor fizice care beneficiaza de serviciile si produsele Volocall; (ii) evidenta persoanelor juridice care beneficiaza de serviciile si produsele Volocall; (iii) evidente statistice; (iv) comunicare catre imputeniciti ai Volocall in vederea emiterii facturii.
20. Cesiunea drepturilor
20.1 Utilizatorul nu este indreptatit sa cedeze drepturile si obligatiile izvorand din Termenii si Conditiile Generale fara acordul scris prealabil al Volocall. Cesiunea opereaza exclusiv dupa validarea de catre Volocall a contractului de cesiune, in baza transferului de responsabilitate catre cesionar, numai in cazul in care datoriile Utilizatorului sunt achitate la zi si viitorul client indeplineste la randul sau conditiile impuse de Volocall. Cesiunea va fi anulata oricand de Volocall ca urmare a constatarii unui viciu de consimtamant.
20.2 Volocall are dreptul sa cesioneze integral sau partial drepturile si obligatiile sale unei terte parti, fara a solicita consimtamantul Utilizatorului, si fara ca acesta sa aiba dreptul la compensatii de orice natura, cesiunea avand loc in forma cea mai favorabila pentru Utilizator.
21. Forta majora
Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca, pana la incetarea acesteia. Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti in termen de 3 zile calendaristice, producerea evenimentului sau situatiilor calificate ca forta majora, trimitand totodata si un document oficial care sa certifice cazul de forta majora, emis de de Camera de Comert sau de o alta autoritate cu competenta similara, care sa certifice exactitatea faptelor, datei si imprejurarilor notificate. Daca in termen de 90 de zile de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au dreptul sa considere Termenii si Conditiile Generale desfiintate de drept fara a fi necesara punerea in intarziere si orice alta formalitate prealabila si fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune-interese.
22. Litigii
22.1 Partile contractante inteleg ca orice neintelegere intervenita in derularea prezentelor sa fie rezolvata pe cale amiabila.
22.2 Orice controversa, disputa sau pretentie in legatura cu semnarea, interpretarea, executarea, incalcarea, incetarea sau validitatea Termenilor si Conditiilor Generale si care subzista incercarii de solutionare pe cale amiabila, va fi solutionata de instantele competente material din Municipiul Bucuresti.
22.3 Utilizatorul poate sesiza ANCOM printr-o cerere scrisa in vederea solutionarii litigiilor ocazionate de aplicarea prevederilor OUG nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, publicata in Monitorul Oficial partea I nr. 925/27.12.2011 (denumita in continuare „Ordonanta”) dar si in legatura cu clauzele privind exercitarea drepturilor conferite de aceasta Ordonanta si prevazute in acesti Termeni si Conditii sau in legatura cu executarea acestor clauze si care nu au fost rezolvate pe cale amiabila cu Volocall. Pentru claritatea si exactitatea acestei prevederi contractuale, clauzele si drepturile care deriva din Ordonanta sunt in legatura cu:
datele cu caracter personal ale Utilizatorului in legatura cu furnizarea serviciilor de informatii privind abonatii sau de registre ale abonatilor;
preturile si tarifele aferente fiecarui serviciu sau produs contractat impreuna cu serviciul, modul de aplicare a acestora, modalitatile prin care pot fi obtinute informatii actualizate privind totalitatea tarifelor practicate, modalitatile de plata;
durata contractului, conditiile privind reinnoirea si incetarea furnizarii serviciilor si a contractului, precum si conditiile in care opereaza suspendarea furnizarii serviciului;
despagubirile aplicabile si procedura de acordare a acestora in cazul nerespectarii nivelurilor de calitate convenite si a celorlalte clauze contractuale;
metodele prin care se poate initia procedura de solutionare a litigiilor inaintea ANCOM;
categoriile de masuri ce pot fi luate de Volocall in cazul aparitiei unor incidente, amenintari si vulnerabilitati privind securitatea sau integritatea retelei sau serviciilor.
In scopul anterior mentionat, datele ANCOM pentru formularea sesizarilor sunt: Strada Delea Noua, nr. 2, Sector 3, Cod 030925, Bucuresti.
Dispozitiile prezentului art. 22.3 nu aduc atingere dreptului Partilor de a se adresa instantelor judecatoresti competente, in conditiile legii.
23. Dispozitii finale
23.2 Prezentii Termeni si Conditii impreuna cu Anexele la acestia consemneaza integral intelegerea dintre Parti cu privire la obiect si inlatura orice alte declaratii/acorduri anterioare, indiferent daca sunt in forma scrisa sau orala, intervenite intre Parti anterior semnarii sale.
23.3 Omisiunea sau intarzierea din partea oricarei Parti de a exercita la orice moment, oricare drept sau privilegiu, sau de a exercita orice optiune sau mijloc de remediere pe care le are la dispozitie, nu va fi in nicio situatie interpretata drept o renuntare la acestea.
23.4 Daca una din prevederile mentionate mai sus este declarata nula sau inaplicabila, aceasta nu va avea nici un efect asupra celorlalte prevederi, care vor continua sa ramana in vigoare, cu toate efectele ce decurg din aplicarea lor.
23.5 Utilizatorul accepta termenii si conditiile generale si lista de tarife ale Serviciului si preturile Telefoanelor VoIP si echipamentelor conform preturilor din Lista de Tarife atasata si afisata pe site-ul Volocall la data acceptarii Termenilor si Conditiilor Generale.
23.6 Orice notificare se va face in scris prin orice mijloc de comunicare, de exemplu, email, publicare pe site, fax sau scrisoare recomandata cu confirmare de primire, la adresele indicate in Termeni si Conditii sau la cea comunicata ulterior.
Urmatoarele Anexe fac parte integranta din prezentii Termeni si Conditii:
Anexa 1 – Abonamentul Volocall
Anexa 2 – Planul Preplatit
Anexa 3 – Lista de tarife
Anexa 4 – Proces verbal de predare – primire Echipamente Volocall
Anexa 5 – Procedura de sesizare si solutionare a reclamatiilor
Anexa 6 – Proces verbal de interventie
Anexa 7 – Servicii de intretinere si reparatii.
Anexa 1
ABONAMENTE
5 - 5€ /luna
Platesti 5€ si vorbesti in orice retea de telefonie fixa si mobila,nationala sau internationala, la tarife de exceptie. Minute nelimitate intre utilizatorii.
10 - 10€ /luna
Platesti 10€ si vorbesti in orice retea de telefonie fixa si mobila,nationala sau internationala, la tarife de exceptie. Minute nelimitate intre utilizatorii.
15 - 15€ /luna
Platesti 15€ si vorbesti in orice retea de telefonie fixa si mobila,nationala sau internationala, la tarife de exceptie. Minute nelimitate intre utilizatorii.
Anexa 2
Serviciul Prepay
Cu creditul initial de 5€, 10€ , 15€ sau 20€, vorbesti in orice retea de telefonie fixa si mobila, nationala sau internationala, la tarife de exceptie cu ajutorului aplicatiei instalata pe smartphone-ul tau sau de pe PC din contul tau cu ajutorul webcall-ului. Poti fi apelat din orice retea de telefonie fixa sau mobila, natioanala sau internationala cat timp esti online. Fara taxe lunara, cu posibilitatea realimentarii contului prepaid, dupa epuizarea creditului initial. Apeluri si mesaje text nelimitate intre utilizatorii.
Anexa 3
Lista de tarife
1. Abonamente:
2. Echipamente:
- Grandstream GXV3140: 150.00€;
- Gradstream HT502: 35.00€
3. Servicii intretinere si reparatii: 0.00€ (nu se percepe taxa pentru diagnosticare echipamente, upgradare software, reconfigurare echipamente neoferindu-se alte servicii de reparatii; echipamentele aflate in periaoda de garantie se inlocuiesc direct la distribuitor);
4. Servicii instalare: nu se ofera servicii de instalare in afara suportului telefonic tehnic care ajuta clientii sa conecteze echipamentul care ajunge la acestia configurat.
ANEXA 4
la Termenii si Conditiile Generale Nr [ ]
(denumit in continuare “Procesul Verbal”) Data [ ]
PROCES VERBAL DE PREDARE PRIMIRE
prin care Volocall SRL, reprezentata prin....................................................... preda si ..............................................................., reprezentata prin.............................................
(denumit in continuare „Utilizator”)primeste urmatoarele Echipamente (denumite in continuare „Echipamente Volocall”):
NR. |
DENUMIRE |
VALOARE |
BUC. |
SERIE |
MAC |
OBS. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Echipamentele sunt instalate in locatia ....................................................................................
..................................................................................................................................................
Utilizatorul declara ca a primit Echipamentele Volocall in stare perfecta de functionare si agreaza urmatoarele conditii ce vor guverna regimul juridic al acestora:
1. Volocall detine dreptul de proprietate exclusiva asupra Echipamentelor Volocall;
2. Echipamentele Volocall sunt predate Utilizatorului in custodie, pe intreaga durata de valabilitate a Termenilor si Conditiilor Generale, respectiv pentru perioada in care Utilizatorul pastreaza calitatea de utilizator final al Serviciului;
3. Utilizatorul are urmatoarele obligatii:
a) sa pastreze in bune conditii Echipamentele Volocall primite in custodie si cu respectarea drepturilor Volocall;
b) sa asigure integritatea Echipamentelor Volocall ce i s-au incredintat, sa ia masuri de conservare si de prevenire a deteriorarii sau degradarii lor;
c) sa foloseasca Echipamentele Volocall in mod exclusiv pentru functionarea Serviciului;
d) sa nu instraineze cu orice titlu Echipamentele Volocall sau sa le greveze cu garantii reale mobiliare sau orice alte sarcini;
e) sa restituie in maxim 2 zile calendaristice de la incetarea in orice mod si din orice cauza a
Termenilor si Conditiilor Generale sau de la cererea expresa formulata de Volocall in acest sens, Echipamentele Volocall in starea in care i-au fost predate mai putin uzura normala. Utilizatorul va restitui Echipamentele prin curier, fiind pe deplin raspunzator pentru modalitatea de ambalare, manevrare, transport si livrare la sediul Volocall sau la orice alta locatie indicata expres de Volocall. La data la care Utilizatorul preda Volocall Echipamentele, Volocall va analiza starea in care sunt returnate si va putea solicita eventuale despagubiri Utilizatorului pe care acesta este obligat sa le acorde Volocall in cazul in care Echipamentele Volocall sunt predate in stare deteriorata, nefunctionala total sau partial, suferind interventii neautorizate sau prezentand orice alte semne de neconformitate. Plata despagubirilor se va realiza de catre Utilizator in maxim 2 zile calendaristice de la notificarea sa de catre Volocall in acest sens;
f) sa nu permita accesul persoanelor neautorizate de catre Volocall si nici interventii neautorizate la Echipamentele Volocall, recunoscand ca acesta este singurul autorizat pentru orice interventii la aceste Echipamente. Utilizatorul va permite accesul neconditionat al Volocall si al persoanelor autorizate de acesta in locatiile sale pentru efectuarea de lucrari de instalare, demontare, intretinere, inlocuire si modernizare a Echipamentelor Volocall sau pentru orice alte lucrari care sunt necesare pentru buna functionare a Serviciului. Utilizatorul intelege prin semnarea prezentei Anexe ca Volocall este exonerat de orice raspundere privind intreruperea furnizarii Serviciului in cazul refuzului Utilizatorului de a permite accesul la Echipamentele Volocall. In cazul in care Utilizatorul efectueaza orice operatiune cu privire la Echipamentele Volocall prin terte parti, neautorizate de catre Volocall, Volocall este indreptatit sa rezilieze Termenii si Conditiile, fara preaviz sau termen de remediere, fara interventia instantei de judecata si fara indeplinirea vreunei alte formalitati prealabile, cu aplicarea daunelor interese;
g) sa asigure intretinerea, conservarea si integritatea Echipamentelor Volocall si sa ia masuri pentru prevenirea furtului, pierderii sau deteriorarii acestuia. In caz de furt, pierdere sau deteriorare a Echipamentelor Volocall, Utilizatorul este singurul raspunzator pentru daunele astfel suferite procedand la despagubirea integrala a Volocall;
h) sa aduca la cunostinta Volocall cazurile de deteriorare, uzura, desigilare, furt sau pierdere sau orice alta actiune impotriva Echipamentelor Volocall in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 24 (douazecisipatru) de ore de la producerea evenimentului;
i) in cazul in care Echipamentele Volocall instalate in locatiile Utilizatorului au fost desigilate,
deteriorate, distruse, pierdute sau furate, Utilizatorul va despagubi Volocall la valoarea integrala a pagubelor provocate pe baza facturii fiscale emise in acest scop de catre Volocall;
j) sa suporte cheltuielile ocazionate de functionarea Echipamentelor Volocall incluzand energia electrica consumata de acestea;
k) sa achite cu respectarea Termenilor si Conditiilor taxele aferente prestarii Serviciului conform Anexei 1 la Termenii si Conditiile Generale.
4. Volocall va furniza Echipamentele Volocall Utilizatorului pentru indeplinirea obiectului Termenilor si Conditiilor si va oferi acestuia informatii si instructiuni cu privire la corecta functionare a Echipamentelor.
In caz de nereturnare de catre Utilizator a Echipamentelor Volocall conform prevederilor art. 3 litera e) de mai sus, acesta va fi obligat la plata de despagubiri catre Volocall in cuantum de 0.1% pe zi de intarziere calculate asupra valorii totale a Echipamentelor nereturnate, valoarea penalitatilor putand depasi valoarea sumei datorate.
Acest proces verbal a fost incheiat astazi,................................, in doua exemplare originale, cate unul pentru fiecare parte.
Volocall
prin....................................................................................................................
in calitate de....................................................................................................
Nume Utilizator................................................................................................
prin ...................................................................................................................
in calitate de ....................................................................................................
Anexa 5
la Termenii si Conditiile Generale
PROCEDURA DE SOLUTIONARE A RECLAMATIILOR PRIMITE DE LA UTILIZATORI
a) Modalitatile in care Utilizatorul poate inainta o reclamatie
Pentru diverse sesizari sau reclamatii Utilizatorul poate contacta Volocall telefonic, prin fax, email sau prin serviciu postal.
b) Date de contact pentru primirea reclamatiilor
Numerele de telefon, fax, adresa de email si adresa de corespondenta la care Utilizatorii pot contacta
Volocall sunt :
• Telefon: 0370.100.000
• Fax: 031.811.57.19
- E-mail: support@volocall.ro
- Adresa de corespondenta: Str. Nicolae Caramfil nr.61C, Parter, Sector 1, Bucuresti
c) Denumirea, adresa si programul de lucru al Departamentului Serviciu de Relatii cu Clientii
Departamentul care se ocupa de inregistrarea si solutionarea reclamatiilor primite de la Utilizatori se
numeste Departamentului Serviciu de Relatii cu Clientii. Programul de lucru al acestui Departament este de Luni pana Vineri, de la ora 09:00 la ora 22:00, si Sambata de la ora 09:00 la ora 16:00.
Adresa de corespondenta cu Departamentul Serviciu de Relatii cu Clientii: Str. Nicolae Caramfil nr.61C, Parter, Sector 1, Bucuresti;
d) Termenul maxim pentru depunerea reclamatiei
Termenul maxim pentru depunerea reclamatiei este de 48ore de la sesizarea defectiunii/disfunctionalitatii Serviciului.
e) Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor
Volocall se obliga sa analizeze reclamatiile si cererile Utilizatorului si sa le solutioneze in maxim 10 zile de la inregistrare, cu mentiunea ca in functie de complexitatea interventiei, acest termen poate fi prelungit cu cel mult 10 zile.Exceptie fac situatiile in care aparitia unui caz de forta majora impiedica remedierea deranjamentului/disfunctionalitatii ce face obiectul reclamatiei/cererii in termenele mentionate la alineatul precedent. In aceasta situatie, termenul de solutionare a reclamatiei/cererii va fi de maxim 10 zile de la incetarea cazului de forta majora.Prevederile art.21 din Termenii si Conditiile Generale sunt aplicabile.
f) Modalitatile si termenul de informare a Utilizatorului cu privire la reclamatie
Utilizatorul este informat telefonic sau prin e-mail despre statusul reclamatiei in maximum 10 zile de la depunerea reclamatiei.
g) Posibilitatea Utilizatorului de a se adresa ANCOM, instantelor competente sau de a apela la alte proceduri extrajudiciare pentru solutionarea litigiilor care nu au fost agreate pe cale amiabila cu Volocall
In vederea solutionarii litigiilor aparute in relatia contractuala, Utilizatorii trebuie sa parcurga procedura amiabila de solutionare stabilita in Termenii si Conditiile Generale incheiati cu Volocall.
In cazul in care, dupa parcurgerea acestei proceduri, conflictul nu este solutionat, Utilizatorii se pot adresa ANCOM in vederea rezolvarii litigiului in conditiile stabilite de prevederile Deciziei Presedintelui ANCOM nr. 480/2010. Sesizarile Utilizatorilor se pot transmite ANCOM direct prin depunere la registratura, prin posta, fax sau prin posta electronica. De asemenea, in cazul in care conflictul intre parti nu a fost solutionat pe cale amiabila, Utilizatorul poate apela in solutionarea acestuia si la instantele competente.
Volocall S.R.L.
prin …………….......................................– in calitate de ……………......................
ANEXA 6
la Termenii si Conditiile Generale
PROCES VERBAL DE INTERVENTIE
(denumit in continuare “Procesul Verbal”)
Prezentul Proces Verbal de interventie se incheie astazi ………………................ cu privire la repunerea in functiune a Serviciului.
In urma interventiei s-a constatat ca nefunctionarea Serviciului a fost cauzata de:
o Echipamente scurt circuitate din cauza ......................................................................................................
o Echipamente configurate de catre persoane neautorizate
o Alte cauze_________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Pentru remedierea problemelor s-au efectuat urmatoarele operatiuni:
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
fiind necesara schimbarea urmatoarelor echipamente:
NR. |
DENUMIRE |
MAC - S/N |
DESTINATIE |
|
|
|
|
|
|
|
|
Acest proces verbal se incheie in doua exemplare originale, cate unul pentru fiecare parte interventia
fiind efectutata la sediul Volocall situat in Str. Nicolae Caramfil nr.61C, Parter, Sector 1, Bucuresti
Volocall S.R.L.
Nume: _________________________
Semnătura: _____________________
Valoare facturata = Tarif manopera + Tarif echipamente
ANEXA 7
la Termenii si Conditiile Generale
Servicii de intretinere si reparatii a retelelor si echipamentelor de comunicatii utilizate pentru furnizarea Serviciului
In temeiul Termenilor si Conditiilor Generale, Volocall S.R.L. presteaza in beneficiul Utilizatorului urmatoarele servicii de intretinere si reparatii:
I. Diagnosticare;
II. Upgradare software;
III. Reconfigurare echipament;
Tarifele aplicabile serviciilor de intretinere si reparatii a retelelor si echipamentelor de comunicatii
utilizate pentru furnizarea Serviciului Telgen se regasesc in Anexa 3 la Termenii si Conditiile Generale – Lista de Tarife.
Volocall S.R.L.
Prin _____________________________
1 Prin marcarea cu semnul “x” a casutei, va rugam sa selectati categoria datelor cu caracter personal cu privire la care va dati acordul pentru a fi transmite furnizorilor de serviciu universal autorizati de ANCOM in vederea realizarii inscrierii in Registrul Abonatilor si utilizarii Serviciului de informatii privind abonatii.
2 Termenii si Conditiile Generale se pot incheia pe o perioada initiala de 1an sau 2 ani in functie de optiunea Utilizatorului si de conditiile Volocall raportate nelimitat la Serviciul, Abonamentul Volocall, promotii, Produsele Volocall care fac obiectul Termenilor si Conditiilor.
3 Termenii si Conditiile Generale se pot incheia pe o perioadainitiala de 1an sau 2 ani in functie de optiunea Utilizatorului si de conditiile Volocall raportate nelimitat la Serviciul, Abonamentul Volocall, promotii, Produsele Volocallcare fac obiectul Termenilor si Conditiilor.